duminică, 16 martie 2008

Videanu la 3x3 - Realitatea TV; partea a doua - scuze sau justificari

Din nou despre Videanu la Realitatea TV. Asa cum spunea Nenea Lars, la prima vedere Videanu pare coerent.
Imobilul de langa Catedrala Sfantul Iosif? Nu am fost eu, nu am semnat nimic - zice Videanu.
Metrou pana la Otopeni? Nu am fost eu, nu e in atributiile mele.
Demolari? Nu am fost eu, nu sunt la Primaria Generala.

Si da-i si lupta si niciodata Videanu nu era de vina. Scuze. Sau justificari.

Dar la aplicarea Legii 10, nu Videanu si Primaria Municipiului Bucuresti sunt responsabili? Dar executarea hotararilor judecatoresti nu tot Videanu si PMB trebuie sa o faca?!

Si ce face Videanu ca se respecte hotararea judecatoreasca asta? Nimic. Domnule Videanu, daca il iau pe Costanda imputernicit, imi dati si mie (adica lui) teren in Satul Francez?

Niciun comentariu: