vineri, 4 aprilie 2008

Mentalitate de "liberal"

"Monalisa, ca viceprimar, am raspuns de aplicarea Legii 10, de cultura, de patrimoniu, de cadastru, RATB si urbanism. Nici Traian Basescu, nici Adriean Videanu nu mi-au delegat integral aceste competente, ci doar formal. Am accelerat ritmul de restituire a proprietatilor, am demarat achizitiile de autobuze, troleibuze si tramvaie, am contribuit la asigurarea gratuitatii RATB pentru pensionari, am asigurat concesionarea cabinetelor medicale catre medicii de familie, am asigurat resursele necesare pentru functionarea tuturor institutiilor de cultura din Bucuresti, am primit in audienta zeci de mii de bucuresteni, am incercat si am reusit partial sa dau rationalitate dezvoltarii urbanistice prin intermediul planurilor urbanistice zonale, etc."

ne spune Ludovic Orban la el pe blog.

Am subliniat o fraza relevanta pentru mentalitatea unui "liberal": am primit in audienta zeci de mii de bucuresteni.

Daca bucurestenii si-ar fi rezolvat problemele fara audienta, ar fi tinut vreunul sa-l intalneasca personal pe Ludovic Orban?! Cu zeci de mii de oameni care ar vrea sa-l vada pe cantaret, Ludovic Orban ar trebui sa cante in deschidere la Metallica.

Un comentariu:

pmb legea 10 spunea...

au facut ce au vrut din legea 10, dosarele de la pmb sunt in asteptare, si multe procese pe rol