vineri, 4 aprilie 2008

Orban - trofeul Pinocchio

"Monalisa, ca viceprimar, am raspuns de aplicarea Legii 10, de cultura, de patrimoniu, de cadastru, RATB si urbanism. Nici Traian Basescu, nici Adriean Videanu nu mi-au delegat integral aceste competente, ci doar formal. Am accelerat ritmul de restituire a proprietatilor, am demarat achizitiile de autobuze, troleibuze si tramvaie, am contribuit la asigurarea gratuitatii RATB pentru pensionari, am asigurat concesionarea cabinetelor medicale catre medicii de familie, am asigurat resursele necesare pentru functionarea tuturor institutiilor de cultura din Bucuresti, am primit in audienta zeci de mii de bucuresteni, am incercat si am reusit partial sa dau rationalitate dezvoltarii urbanistice prin intermediul planurilor urbanistice zonale, etc."

ne spune Ludovic Orban la el pe blog.

Pentru fraza cu accelerarea ritmului, propun sa-i acordam lui Orban trofeul Pinocchio. In 2003, potrivit programului lui Videanu au fost emise 1 665 de dispozitii de restituire, adica o medie de 138,75 pe luna. Intre iulie 2004 si aprilie 2007 cat timp a fost viceprimar Ludovic Orban s-au emis 4 771 dispozitii, de la 3 113 la 7 884, adica 140,32 pe luna. Cand "accelereaza restituirile" de la 138 la 140 pe luna, merita sa-l votam in locul lui Videanu, nu-i asa?

Uitati aici ce declaratii de presa avea Ludovic Orban cand era viceprimar. Ce e haios e ca toti viceprimarii au aceleasi texte. Probabil ca intra in fisa postului.

Niciun comentariu: