vineri, 4 aprilie 2008

Mostra de umor involuntar pe blogul lui Orban

"Domnule Ionel Coteanu, cel mai puternic adversar al meu este mafia din jurul Primariei Capitalei, care scoate bani din asfaltari, din parcari, din gunoi, din restituirile ilegale de parcuri, etc. [...]
Monalisa, ca viceprimar, am raspuns de aplicarea Legii 10, de cultura, de patrimoniu, de cadastru, RATB si urbanism. Nici Traian Basescu, nici Adriean Videanu nu mi-au delegat integral aceste competente, ci doar formal. Am accelerat ritmul de restituire a proprietatilor, am demarat achizitiile de autobuze, troleibuze si tramvaie, am contribuit la asigurarea gratuitatii RATB pentru pensionari, am asigurat concesionarea cabinetelor medicale catre medicii de familie, am asigurat resursele necesare pentru functionarea tuturor institutiilor de cultura din Bucuresti, am primit in audienta zeci de mii de bucuresteni, am incercat si am reusit partial sa dau rationalitate dezvoltarii urbanistice prin intermediul planurilor urbanistice zonale, etc."

ne spune Ludovic Orban la el pe blog.

Adversarul meu sunt... eu. Mafia din jurul restituirilor ilegale din parcuri, adica mafia de care am raspuns eu, Ludovic Orban. Aveti mai jos o captura ca poate se prinde vreunul din staff si o sterge.


Parca in Caragiale era o vorba precum "in acest oras de idioti in care eu sunt cel dintaiul". Sa traiesti nene Iancule!

Niciun comentariu: